Investeren in Leadmanagement

Onbekend maakt onbemind, een oud gezegde maar in het internettijdperk meer waar dan ooit. Zichtbaarheid op online titels zoals nu.nl, linda, wonen.nl, maar ook buienradar is cruciaal. De campagnes voor makelaars worden door Roxxle getarged om zoveel mogelijk zichtbaarheid te krijgen bij de doelgroep, maar ook om kliks te genereren; geïnteresseerden in woningen en de dienstverlening van de makelaar. Vervolgens worden geïnteresseerden opgenomen in het leadmanagementsysteem, en de lead die uit de onlinecampagne is gekomen, wordt namens de makelaar (inclusief logo, huisstijl, etc.) met dat systeem verder geïnformeerd teneinde ze aan die makelaar aan te bieden als potentiële klant.
De ontwikkeling van systemen, kennis en content management is niet iets dat eenmalig gebeurt. In 2021 zal fors geïnvesteerd worden om ervoor te zorgen dat Roxxle in de onroerend goed markt een serieuze partij is waar het gaat om marketing vanuit zogenaamde ‘big data’. Dit zal leiden tot een (kosten) efficiënte methodiek om de omzetdoelstellingen te overtreffen.

Terug